Honda CB 750 Transalp 2025 PŘEDOBJEDNÁVKA
Alpské dobrodružství volá
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Barva: | Bílá |
Objem: | 755 ccm3 |
Typ: | Naked |
Objem: | 755 ccm |
Výkon: | 67,6 kW |
ŘP: | A |
Točivý moment: | 74 Nm |
Spotřeba paliva: | 5,9 l/100 km |
Položka byla vyprodána… |
Výkon a točivý moment pro každou jízdu
Jistě, čísla v titulcích upoutají pozornost. Výkon 67,5 kW a točivý moment 75 Nm mluví samy za sebe. Především vás zaujme projev osmiventilového řadového dvouválce o objemu 755 cm3. Naše technologie vířivého sání vzduchu zesiluje a zjemňuje odezvu v nízkých a středních otáčkách, zatímco válce využívají vysoce kvalitní pokovení Ni-SiC, které snižuje tření - a zvyšuje výkon - při vysokých otáčkách. Na polní cestě, ve městě nebo na volné silnici, ve dvou a plně naložený – tento motor je vyladěný pro všestranný výkon, který potřebujete.
Autentický design vytvořený z odolné DNA
Model Transalp jsme navrhli tak, aby se stal dokonalým partnerem pro vaše dobrodružství, ať už zamíříte kamkoli. Má účelný vzhled a působí bytelně a bez přebytečných prvků. Ať už si razíte cestu městskými ulicemi, překonáváte velké dálniční vzdálenosti nebo brázdíte nekonečné stezky, štíhlé proporce střední části v kombinaci s elegantní kapotáží poskytují volnost s ochranu před větrem. Jedinečný design nových světlometů je samozřejmě samostatný, ale zároveň vzdává hold legendárnímu modelu Africa Twin a přidává mu styl moderní grafiky.
Do města i horských průsmyků
Tento motocykl je konstruován na dlouhé cesty, takže na skutečném pohodlí – pro dva – záleží. Díky výšce sedla 850 mm a pohotovostní hmotnosti 210 kg je Transalp snadno ovladatelný od rychlé chůze výše; jízdní pozice je uvolněná, ale sedí se vzpřímeně a nabízí skvělý výhled. Vylepšili jsme míru tlumení předního i zadního odpružení, aby se zachovala kvalita jízdy, ale zároveň se lépe tlumil drsnější terén. Na čelní štít Durabio™ bylo přidáno centrální sací vedení pro lepší řízení proudění vzduchu při vysokých rychlostech, zatímco vnitřní struktura horního aerodynamického krytu byla optimalizována s ohledem na lepší ovladatelnost.
Volba je na vás
Čtyři výchozí jízdní režimy – Gravel, Sport, Standard a Rain – usnadňují jízdu ve většině jízdních podmínek, mění úroveň výkonu motoru a brzdění a využívají systém kontroly trakce Honda (HSTC), systém zamezující zvedání předního kola a míru zásahu ABS. Uživatelský režim umožňuje vlastní nastavení jednotlivých parametrů, včetně vypnutí zadního ABS pro jízdu v terénu, a intuitivní ovládání prostřednictvím nového 5palcového TFT displeje a podsvíceného čtyřsměrného levého přepínače. Systém Honda RoadSync vás během jízdy udržuje ve spojení - včetně navigace na obrazovce - a technologie Emergency Stop Signal (ESS) upozorňuje účastníky silničního provozu za vámi na náhlé brzdění.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.