Vážení zákazníci, nově si můžete v Motosalonu Klokočka pořídit motocykl i o sobotách mezi 9:00 - 16:00. Sobotní termín je nutné si dopředu u našich prodejců, a to vždy nejdéle předcházející pátek do 14:00.
Rezervovat sobotní termín s prodejcem

Honda CB 1000 Hornet SP 2025 PŘEDOBJEDNÁVKA

ZROZEN K ZÁVODĚNÍ

Položka byla vyprodána…
Na objednávku
Značka: Honda
284 900 Kč 235 455 Kč bez DPH
Kategorie: Nové motocykly
Barva: Černá
Objem: 1000 ccm
Typ: Naked
Objem: 1000 ccm
Výkon: 115,5 kW
ŘP: A
Točivý moment: 107 Nm
Spotřeba paliva: 5,9 l/100 km
Objem nádrže: 17 litru
Položka byla vyprodána…

: Vedle nové vlajkové lodi mezi nahými stroji CB1000 Hornet přijíždí do stáje Honda také verze s označením SP. Stroj je vybaven stejným čtyřválcovým motorem původem z CBR1000RR Fireblade, který však disponuje vyšším maximálním výkonem a točivým momentem. Další výbava zahrnuje plně nastavitelnou 41mm inverzní vidlici Showa SFF-BP, zadní tlumič Öhlins TTX36 s přepákováním Pro-Link, čtyřpístové radiální brzdové třmeny Brembo Stylema a standardně montované rychlořazení. Od svých sourozenců se CB1000 Hornet SP odlišuje unikátním výrazným barevným provedením. Elektronicky řízená škrticí klapka nabízí tři jízdní režimy s přednastavenými kombinacemi nastavení výkonu, brzdění motorem a zásahů systému HSTC s integrovaným systémem pro zamezení zvedání předního kola. K dispozici jsou také dva individuální režimy. Šestistupňová převodovka s převodovými poměry navrženými s ohledem na optimální akceleraci je vybavena pomocnou kluznou spojkou. Dva LED projektorové světlomety definují ryzí agresivitu streetfighter stylu. Pro snadné zobrazení pokynů navigace i pro další funkce je k dispozici 5palcový TFT barevný přístrojový panel, který si jezdec může prostřednictvím technologie Honda RoadSync propojit se svým chytrým telefonem.

 Čtyřválcový motor odvozený od CBR1000RR s elektronicky řízenou škrticí klapkou a s vyšším výkonem/točivým momentem oproti standardní verzi díky výfukovému ventilu RC

 Hladký přísun výkonu ve středních otáčkách a silnější výkonová špička kolem maximálních otáček

 Převodové poměry byly upraveny s ohledem na akceleraci, motor je vybaven pomocnou kluznou spojkou

 Nastavitelné rychlořazení ve standardní výbavě

 Tři přednastavené jízdní režimy plus dva nastavitelné režimy USER

 Tři úrovně výkonu motoru a brzdění motorem

 Čtyřúrovňový systém nastavitelné kontroly trakce a systém pro zamezení zvedání předního kola

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Zpět do obchodu