Honda CB750 Hornet
Nejlepší poměr výkonu vůči hmotnosti ve své třídě
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Objem: | 755 ccm |
ŘP: | A, A2 |
Typ: | Naked |
Objem: | 755 ccm |
Výkon: | 67,6 kW |
ŘP: | A2 A |
Točivý moment: | 74,4 Nm |
Kompresní poměr: | 11,0 : 1 |
Vrtání × zdvih: | 87 mm x 63,5 mm |
Spotřeba paliva: | 4,35 l/100 km |
Emise C02 (g/km): | 100 g/km |
Objem nádrže: | 15,2 l |
Motor: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní OHC řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Přední brzdy: | Dva hydraulické 296mm kotouče s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny Nissin |
Zadní brzdy: | Hydraulický 240mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Přední zavěšení: | Převrácená teleskopická vidlice Showa 41 mm SFF-BP, zdvih 130 mm |
Zadní zavěšení: | Kyvná vidlice s tlumičem Monoshock a přepákováním Pro-Link, zdvih 150 mm |
Velikost přední pneumatiky: | 120/70ZR-17 |
Velikost zadní pneumatiky: | 160/60ZR-17 |
Rozměry (D × Š × V): | 2 090 x 780 x 1 085 mm |
Typ rámu: | Ocelový "Diamond" |
Světlá výška: | 140 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 190 kg |
Výška sedla: | 795 mm |
Spojka: | Vícelamelová antihoppingová spojka v olejové lázni |
Převodovka: | 6stupňová manuální |
Automatické vypínání směrovek: | Ano |
Systém ABS: | 2kanálový |
Položka byla vyprodána… |
Nejlepší poměr výkonu vůči hmotnosti ve své třídě
Kolem modelu CB750 Hornet panuje velký rozruch. Hovoří se především o poměru výkonu a hmotnosti. Zcela nový řadový dvouválcový motor vyzbrojený propracovaným sáním zvyšuje jeho účinnost a technologie válců ze supersportů snižuje tření. Ve špičce je tak dosaženo výkonu 67,5 kW a točivého momentu 75 Nm, který se uplatní od středního pásma až po červenou část otáčkoměru. Vyniká také po pocitové a zvukové stránce – v nízkých otáčkách má stabilní pulz a zajímavý tón výfuku. Takto výkonný motor umístěný do tak lehkého podvozku znamená, že už zbývá jediná věc: Nasednout a užívat si.
Maximální ovládání a možnosti připojení
Ohromující motor modelu CB750 Hornet máte plně pod kontrolou. Přesná technologie elektronického ovládání plynu (TBW) odpovídá 3 výchozím jízdním režimům: Režim Sport, Standard a Rain a navíc také přizpůsobitelný uživatelský režim pro jemné vyladění (ve 3 úrovních) systému kontroly trakce Honda (HSTC) a systému zamezujícímu zvedání předního kola. Individuálně lze upravit rovněž i výkon motoru a brzdění motorem. Vše je snadné – 5palcový plnobarevný TFT displej zajišťuje pěkné a intuitivní rozhraní a systém hlasového ovládání chytrého telefonu Honda (HSVCs) obstará vše ohledně připojení.
Agresivní vlastnosti
Ostrý minimalismus modelu CB750 Hornet, který od základu stvořili ambiciózní mladí návrháři v našem výzkumném a vývojovém středisku v Římě za technického přispění našich japonských vývojových inženýrů, přináší nekompromisní přístup. Palivová nádrž inspirovaná obrysem sršního křídla přitahuje pozornost, zatímco kovově červený rám a eloxované přední vidlice, které jsou dostupné ve dvou variantách lakování, dodávají modelu agresivní vzhled. A na počest naší vlastní historii modelu Hornet s moderním nádechem je zde pochopitelně i speciální matná žlutá barva. Prvotřídní světla LED jsou dokonalým završením designerského úsilí.
Zábava díky rychlosti a agilitě
Ústředním prvkem návrhu modelu CB750 Hornet je nový ocelový rám s kosočtvercovou konstrukcí a výškou sedla 795 mm, díky čemuž je ovládání mimořádně zábavné. Díky přirozeně vzpřímené jízdní poloze a pohotovostní hmotnosti 190 kg se vyznačuje rychlou jízdou, přesným řízením a precizní zpětnou vazbou od přední 41mm upside-down vidlice Showa SFF-BP™ a zadního tlumiče Pro-Link. Klikatými městskými ulicemi i cestami plnými zatáček můžete díky kompaktním rozměrům a vynikající hbitosti při překlápění ze strany na stranu projíždět zcela bez obav, zatímco 4pístkové přední třmeny s radiálním uchycením se postarají o tvrdý záběr a vysokou brzdnou sílu.
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.