Honda CBR1000RR-R Fireblade SP 2024
ZROZEN K ZÁVODĚNÍ
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Barva: | Červená |
Objem: | 1000 ccm |
Typ: | Supersport |
Objem: | 1000 ccm |
Výkon: | 156,5 kW |
ŘP: | A |
Točivý moment: | 113 Nm |
Spotřeba paliva: | 6,21 l/100 km |
Objem nádrže: | 16,1 litru |
Emise C02 (g/km): | 148 |
ABS System: | dvoukanálové ABS s IMU |
Konektivita: | Barevný TFT dislej |
Motor: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC |
Kompresní poměr: | 13.0:1 |
Přední brzdy: | 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Nissin |
Zadní brzdy: | 220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo |
Přední zavěšení: | Teleskopická vidlice SHOWA BPF s průměrem vnitřní trubky 43 mm |
Zadní zavěšení: | Kyvná vidlice SHOWA BFRC-Lite Pro-Link s 10ti stupňovým předpětím, plynulé nastavení komprese a odskoku, zdvih 137 mm. |
Velikost přední pneumatiky: | 120/70-ZR17 |
Velikost zadní pneumatiky: | 200/55-ZR17 |
Pneu: | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Rozměry (D × Š × V): | 2 099 x 762,4 x 1 136 mm |
Typ rámu: | Hliníkový dvojitý nosník |
Světlá výška: | 118,6 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 202,1 kg |
Výška sedla: | 831 mm |
Spojka: | Vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
Převodovka: | 6stupňová manuální |
Položka byla vyprodána… |
- Nemusíte mít žádné pochyby. Motocykl CBR1000RR-R Fireblade SP je zkonstruovaný pro jízdu na závodní dráze. To je to pravé místo, kam patří. Má stejnou startovní čáru jako standardní model Fireblade. Odlišuje ho ovšem úplné odpružení Öhlins (S-EC), hlavní válec Brembo, brzdová páka, přední a zadní třmeny a univerzální rychlořazení. Motor s dílčími vačkami, který se pyšní špičkovým maximálním výkonem 160 kW, má ještě lepší a silnější zrychlení v nízkých a středních otáčkách a propracované řízení trakce systému HSTC. Motocykl Fireblade SP disponuje světly, směrovkami, systémem Smart Key a je plně homologován pro jízdu na silnici. Zároveň je však ztělesněním dokonalého závodního motocyklu. V každé zatáčce si s ním zaručeně užijete pěknou dávku adrenalinu.
ZÁVOD VE JMÉNU DOKONALOSTI
Dokonalé kolo. Doslova nemožný cíl. Této mise se účastníte ve dvou – vy a váš motocykl. Máte za sebou trénink, trefili jste všechny vrcholy zatáček, projeli jste každou začátku. Na této závodní dráze se cítíte jako doma. Stejně jako váš motocykl Fireblade SP. Motor je zárukou výkonu, který potřebujete, a dodá jej tam, kde ho potřebujete. Podvozek s elektronikou zase přinášejí obrovskou přilnavost. Aerodynamika poskytuje opravdu neuvěřitelnou rychlost a jistotu při řízení. Společně se svým motocyklem jste jeden celek. Tento stav je pro vás oba to nejlepší.
Větší výkon při nízkých a středních otáčkách pro ostřejší zrychlení při výjezdu ze zatáčky
Řadový čtyřválec s převodovým soukolím s dílčími vačkami, který se postará o výkon 160 kW při neskutečných 14 500 ot./min, má stejné vrtání a zdvih a technologii pro snižování tření jako závodní motocykl RC213V – to vše doplněno o titanové ojnice a kované hliníkové písty. Mezi novinky patří zadní řetězové kolo se 43 zuby společně s optimalizací komory nuceného sání vzduchu motoru, sacích otvorů a výfukového systému 4-2-1. Vedle masivního maximálního výkonu ve vysokých otáčkách máte tedy nyní k dispozici mnohem větší zrychlení v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž zvládnete každou zatáčku. Modernizované rychlořazení se postará o plynulejší a rychlejší řazení, díky kterému se budete v každém kole zlepšovat.
Dokonalý prostředek pro rychlejší jízdu, to je motocykl Fireblade SP
Můžete ovládat každičký detail výkonu motoru svého motocyklu Fireblade SP. Tři výchozí jízdní režimy nabízejí základní nastavení, ze kterých si můžete vybírat. Prostřednictvím 5palcového displeje TFT si můžete plně přizpůsobit výkon motoru, brzdění motorem a řízení trakce. Naším cílem je, abyste zvládli každý výjezd ze zatáčky. Využili jsme zpětné vazby od jezdců HRC, abychom zmodernizovali volitelnou kontrolu trakce Honda (HSTC) s 9 úrovněmi. Je plynulejší, lépe reaguje na pokyny škrticí klapky a dokonale využívá mimořádný záběr motoru při nízkých a středních otáčkách. V souladu s tím jsme snížili napětí vratné pružiny elektronického ovládání plynu (TBW), abychom zajistili ještě větší linearitu při sešlápnutí plynu.
Ovládání OBTi, které se postará o dokonalé nastavení
43mm vidlice NPX USD semiaktivního odpružení Öhlins S-EC, které využívají oddělenou kompresi, odskokové okruhy a krokové motory pro přizpůsobení tlumení, byly vyvinuty pro závodění. Můžete se spolehnout na přesnou zpětnou vazbu a přilnavost přední pneumatiky. Jaký je výsledek? Můžete si být jistí, že budete každé kolo zvládat rychleji a rychleji. Přední část závodních parametrů skvěle doplňuje zadní tlumič Öhlins TT36 S-EC. Chcete-li mít maximální kontrolu nad svou jízdou – a protože se podmínky na závodní dráze mění velmi rychle –, můžete se spolehnout na rozhraní OBTi (Öhlins Objective Based Tuning interface) a výchozí nastavení se 3 okamžitě volitelnými přednastavenými režimy. Díky nim můžete zcela změnit své nastavení, což umožní snížení zatížení paliva, opotřebení pneumatik nebo přizpůsobení podmínek na trati.
Řízení ABS s dvěma režimy
Odolné monoblokové čtyřpístkové radiální brzdové třmeny Brembo Stylema mají menší objem vnitřní kapaliny umožňující bezprostřední reakci. Třmeny ovládá brzdová páčka a hlavní válec Brembo, které se postarají o neskutečnou brzdnou sílu. Zadní brzdový třmen Brembo má stejné provedení, s jakým se setkáte u modelu RC213V. Díky dvěma režimům ABS máte k dispozici výběr úrovně výkonu: režim SPORTS se soustředí na jízdu na silnici, zatímco režim TRACK zvyšuje brzdnou sílu, díky čemuž si vychutnáte mnohem rychlejší jízdu na trati. Brzdná síla je regulována v poměru k úhlu náklonu, zatímco systém pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou (RLC) udržuje přední stabilitu – můžete se tedy soustředit na každou zatáčku, abyste každý nájezd i výjezd zvládli rychleji.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.