Honda CBR600RR 2024
DNA těch pravých supersportů
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Barva: | Červená |
Objem: | 599 ccm |
ŘP: | A |
Typ: | Supersport |
Objem: | 599 ccm |
Výkon: | 89 kW |
ŘP: | A |
Točivý moment: | 63 Nm |
Spotřeba paliva: | 5,5 l/100 km |
Emise C02: | 128 (g/km) |
ABS System: | dvoukanálové s ABS |
Objem nádrže: | 18 l |
Motor: | Kapalinou chlazený, řadový dvouválec |
Přední brzdy: | Dva 310mm kotouče Nissin, dva 4pístové třmeny, ABS |
Zadní brzdy: | Jeden kotouč, 220 mm, 1pístový třmen, ABS |
Přední zavěšení: | Přední 41mm USD vidlice Showa |
Zadní zavěšení: | Prolink s jedním tlumičem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů |
Velikost přední pneumatiky: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Velikost zadní pneumatiky: | 180/55ZR17M/C (69W) |
Rozměry (D × Š × V): | 2 080 x 760 x 1 145 mm |
Typ rámu: | Ocelový |
Světlá výška: | 130 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 193 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Spojka: | Vícelamelová v olejové lázni |
Převodovka: | 6stupňová manuální |
Položka byla vyprodána… |
Výkon získaný při závodech
Motor o maximálním výkonu 89 kW (119 k) při 14 250 ot/min přímo oplývá adrenalinem a žene se vzhůru k maximální rychlosti. Vysoký točivý moment 63 Nm v širokém rozsahu otáček umožňuje plynulou jízdu i prudké výjezdy ze zatáčky. Laděné sání je plněno ze 44mm škrticích klapek, které zajišťují maximální průtok plynu při vysokých otáčkách. Hlava válců, ventilový rozvod a časování, klikový hřídel a výfuk byly optimalizovány společně. Pro účely silničního provozu je motor rovněž kompatibilní s normami EURO 5 a OBD2-2.
Specifikace MotoGP
Vypadá rychle. Protože je rychlý. Model CBR1000RR-R Fireblade sloužil jako výchozí bod pro představu, jak bude CBR600RR nejen vypadat, ale hlavně krájet vzduch ve vysokých rychlostech. A protože model RC213V-S byl základ pro řadu Fireblade, znamená to agresivně tvarovanou čelní plochu, která snižuje odpor vzduchu, křidélka na kapotáži vytvářející stálý přítlak při nájezdu do zatáčky a při akceleraci ze strany na stranu. Na silnici i na okruhu máte výhodu. Tato motorka má závodní rodokmen.
Podvozek rychlý jako břitva
Co vás napadne, to CBR600RR dokáže. Takto se chová při průjezdu zatáčkami. Pohotovostní hmotnost je pouhých 193 kg. Hliníkový dvojitý páteřový rám příčkou přenáší zátěž paliva nízko, takže zajišťuje optimální centralizaci hmotnosti, a motor se nachází blízko těžiště, a proto může okamžitě reagovat na zásahy do řízení. Plně nastavitelné odpružení, 41mm vidlice Showa Big Piston USD a zadní tlumič Pro-Link, hliníková zadní kyvná vidlice poskytují jemnou citlivost na přilnavost pneumatik při jízdě na limitu. Radiálně montované přední čtyřpístkové třmeny poskytují obrovskou brzdnou sílu.
Pokročilé jízdní technologie
Projíždění zatáček znamená postupné zrychlování. Přesně to dokáže sada elektronického řízení CBR600RR. Se specifikací MotoGP. Systém elektronického ovládání plynu – IMU v 6 osách – možnost výběru 5 úrovní výkonu a 3 úrovní brzdění motorem. Technologie devítistupňového systému kontroly trakce Honda (HSTC) poskytuje přirozenou zpětnou vazbu při řízení trakce zadního kola. Systém ABS při jízdě v zatáčkách, spojka v olejové lázni a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) jsou zárukou jistoty při ostrém nájezdu do zatáček a výjezdu z nich.
Honda CBR500R
Honda CBR500R
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.