Honda CL500
Odraz vašeho já
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Barva: | Zelená |
Objem: | 471 ccm |
ŘP: | A |
Typ: | Street, Custom, Naked |
Objem: | 471 ccm |
Výkon: | 34kW |
ŘP: | A2 |
Točivý moment: | 43 Nm |
Spotřeba paliva: | 3,8 l/100 km |
Emise C02: | 86 g/km |
ABS System: | dvoukanálové s ABS |
Objem nádrže: | 12 l |
Konektivita: | Digitální |
Kompresní poměr: | 10,7 : 1 |
Motor: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní DOHC řadový dvouválec se 4 ventily |
Přední brzdy: | Hydraulický 310mm plovoucí kotouč s dvoupístkovým třmenem |
Zadní brzdy: | Hydraulický 240mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Přední zavěšení: | Teleskopická 41mm vidlice, zdvih 150 mm |
Zadní zavěšení: | Dva tlumiče se 45mm kulatým kyvným ramenem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti |
Velikost přední pneumatiky: | 110/80R19M/C 59H |
Velikost zadní pneumatiky: | 150/70R17M/C 69H |
Rozměry (D × Š × V): | 2 175 mm x 830 mm x 1 135 mm |
Typ rámu: | Ocelový "Diamond" |
Světlá výška: | 155 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 191 kg |
Výška sedla: | 790 mm |
Spojka: | Vícelamelová antihoppingová spojka v olejové lázni |
Převodovka: | 6stupňová manuální |
Položka byla vyprodána… |
V roce 1962 debutoval náš první pouliční motocykl typu scrambler – CL72. Řekli jsme si, že je čas na novou generaci, která bude určena do ulic současnosti. Nový model CL500 oplývá syrovým stylem a detaily, které jsou vždy spojené s dlouhou historií. Do robustního a kompaktního podvozku se vešel silný dvouválcový motor pro řidičské oprávnění skupiny A2, který si přímo říká o to, abyste na něm jezdili, upravovali ho a užívali si. Stejně jako originál.
Dokonalý vzhled
Náš ikonický styl začíná u 12litrové palivové nádrže – hladké, zaoblené a dokonale tvarované, s autentickými pryžovými kolenními chrániči zvyšujícími pohodlí. A vše, co může být – motor, rám a zavěšení – je lakováno černě, aby vypadalo elegantně a minimalisticky. Pryžové návleky chrání ramena vidlice stejně jako kdysi. Vysoká a široká řídítka umožňují vynikající ovládání a v souladu s tradicí řady CL odrážejí sugestivní vysoce posazený výfuk s výrazným vrtaným nerezovým tepelným štítem a dvojitým vývodem, který sedí přesně na svém místě.
Vynikněte individualitou podle svých představ
My jsme model CL500 vyrobili, vy si ho teď můžete dotvořit sami. A začíná to barvou; můžete si vybrat mezi zářivou oranžovou Candy Orange nebo modrou metalízou, ultra moderní matnou černou Gunpowder Black nebo robustní matnou zelenou v zemitém odstínu. Co dál? To je jen na vás. Možná začněte prostým potěšením z jízdy, setkáním s přáteli, posezením a povídáním o motocyklech. Najdete zde to, co potřebujete a chcete pro svůj model CL500. Bude se kolem vás vyvíjet tak, jak má, a stane se motocyklem, o kterém sníte. Je to víc než životní styl, je to život samotný.
Stvořený k jízdě
Model CL500 je zkonstruován tak, aby zvládl cokoli, co vás čeká – polní cesty, dlážděné městské ulice i víkendové výlety. Odpružení s delším zdvihem tlumí nerovnosti a pneumatiky s hlubokým vzorkem zajišťují jistotu již od rozjezdu. Výška sedla je 790 mm a střední část je štíhlá, což je skvělé pro snadný dosah nohou na zem a obratnost při nízkých rychlostech. Je zde dostatek místa pro nohy (vyšší sedlo je k dispozici jako volitelné příslušenství) a sedlo spolujezdce je posazeno nízko, aby bylo snadno přístupné.
Velký točivý moment rovná se okamžitá odezva
Ať už s jízdou na dvou kolech teprve začínáte, nebo jezdíte už léta, tento motor si zamilujete. Řadový osmiventilový dvouválec DOHC s klikovou hřídelí po 180°, se snadno ovládá při nízkých otáčkách, má plynulou odezvu škrticí klapky, snadný průběh výkonu a oduševnělý zvuk. A díky sání, výfuku a převodovce, které jsou určeny pro silniční scrambler, je k dispozici silný točivý moment v celém rozsahu otáček – s maximem 43,4 Nm při 6 250 ot./min – což dokáže zaručit potřebné zrychlení, které si užijí i ti nejzkušenější.
Honda CL500
Honda CL500
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.