Honda CMX 1100 DCT 2025 PŘEDOBJEDNÁVKA
V každém z nás je rebel.
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Barva: | Bílá |
Objem: | 1084 ccm3 |
Typ: | Naked |
Objem: | 1084 ccm |
Výkon: | 64 kW |
ŘP: | A |
Točivý moment: | 98 Nm |
Spotřeba paliva: | 5,9 l/100 km |
Položka byla vyprodána… |
Dlouhý, nízký a krásný
CMX1100 Rebel je také tenký.
Výška sedla 710 mm pro snadnou manipulaci při nízkých rychlostech a snadný dosah na zem. A detaily jsou opravdu tak akorát. Nad sllným motorem se nachází palivová nádrž o objemu 13,6 l. Přední a zadní blatníky jsou vyrobeny z 1 mm silné oceli a jsou připevněny na hliníkovém tlakovém odlitku. Kulatý světlomet, který je skutečnou klasikou motocyklového designu, vyniká také moderním vzhledem; jeho čtyři jasné LED žárovky určují styl Rebel, stejně jako LED ukazatele směru a zadní světlo s čirou čočkou. CMX1100 je také motocykl, který vypadá opravdu stejně dobře i s jezdcem v sedle – protože na tom záleží.
Ovládání výkonu
A síla kontroly.
Výkonný motor modelu CMX1100 Rebel držíte pevně v pravé ruce díky důmyslné elektronice, s jejíž pomocí je každé otočení plynovou rukojetí naprosto přirozené a přináší čisté vzrušení. Systém Throttle By Wire nabízí tři výchozí jízdní režimy - Standard, Sport a Rain - nově zdokonalené pro vyšší výkon, spolu s optimalizovaným systémem Honda Selectable Torque Control (HSTC) a Wheelie Control. V uživatelském režimu si navíc můžete přizpůsobit parametry, včetně výkonu a brzdění motorem. Vylepšili jsme také volitelnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovku (DCT) pro plynulejší rozjezdy a zastavování a intuitivní reakce při nízkých rychlostech v zatáčkách.
Surový styl
Navrženo pro jízdu.
Designově výrazný ocelový hlavní rám využívá 35mm trubky, které vytvářejí dlouhý a nízký vzhled bobberu, spolu s odolnou kyvnou vidlicí o průměru 50,8 mm. Nenechte se však mýlit, tento motocykl je určen k jízdě i obdivu. Proto jsme na základě zpětné vazby od lidí, kteří tomu opravdu rozumějí, provedli několik úprav jízdní polohy: Majitelé rebelů. Řídítka jsou stažena o 28 mm a zvýšena o 12 mm. Stupačky se posunuly o 50 mm dopředu a sedlo – využívající novou vysoce kvalitní uretanovou pěnu – je o 10 mm silnější, takže výška sedla je (stále pouhých) 710 mm. Jaký je výsledek? Mnohem více prostoru pro různé výšky jezdců a uvolněnější jízdu s větším komfortem a ovladatelností.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.