Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports 2025
Opravdové dobrodružství nikdy nekončí !!!
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Barva: | Šedá |
Objem: | 1 084 ccm |
ŘP: | A |
Typ: | Touring, Adventure |
Objem: | 1 084 ccm |
Výkon: | 75 kW |
ŘP: | A |
Točivý moment: | 112 Nm |
Spotřeba paliva: | 4,9 l/100 km |
Emise C02 (g/km): | 110 g/km |
ABS System: | Náklonové dvoukanálové s IMU a vypínatelným ABS na zadní brzdě |
Objem nádrže: | 24,8 l |
Konektivita: | Bluetooth Audio a Apple CarPlay® / Android Auto |
Převodovka: | 6stupňová |
Kompresní poměr: | 10,5:1 |
Motor: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Přední brzdy: | Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS |
Zadní brzdy: | Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu |
Přední zavěšení: | převrácená teleskopická vidlice kartridžového typu Showa 45 mm s hydraulickým nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 230 mm |
Zadní zavěšení: | monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí a útlumu, dráha osy kola 220 mm |
Pneu: | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Velikost přední pneumatiky: | 110/80-R19M/C 59 V (bezdušové) |
Velikost zadní pneumatiky: | 150/70-R18M/C 70H (bezdušové) |
Rozměry (D × Š × V): | 2 330 x 960 x 1 490 mm |
Typ rámu: | Ocelový částečně dvojitý kolébkový rám |
Světlá výška: | 250 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 248 kg |
Výška sedla: | standardní výška 855 mm / snížená poloha 835 mm (možnost dokoupit nižší 795mm) |
Typ převodovky: | 6stupňová manuální se stálým záběrem |
Zvýšený točivý moment
Kapalinou chlazenému dvouválci s rozvodem OHC jsme přidali 7 % navíc a k tomu ještě mnohem vyšší výkon odspodu a ve středním pásmu otáček. Je to patrné hned při prvním otočení plynem. Díky vyššímu kompresnímu poměru 10,5 : 1, novému časování ventilů a modernizovanému sání je k dispozici stejný špičkový výkon 75 kW (101 hp) a vyšší výkon ve středních otáčkách. Elektronické ovládání plynu bylo vylepšeno a nabízí ještě přesnější ovládání. Nový je i výfuk, který přináší vyšší výkon a bohatší, energičtější tón při zvýšení otáček.
Elektronické zavěšení
Díky zdvihu kratšímu o 20 mm je nyní součástí standardní výbavy vpředu i vzadu elektronické nastavení odpružení Showa za jízdy (Showa-EERA™). To znamená optimální tlumení po celou dobu. Pro dokonalé základní nastavení zvolte Střední. K dispozici jsou také režimy Tvrdé pro progresivní jízdu, cestování nebo přepravu spolujezdce a zavazadel, Měkké pro snadnou obratnost a Terénní pro přesné reakce zavěšení mimo asfalt. Uživatel má k dispozici úplné přizpůsobení (při stání) a během jízdy můžete přepínat mezi režimy – a nastavovat předpětí zadní pružiny.
Jisté elektronické ovládání
7stupňový systém kontroly trakce Honda (HSTC) – řízený jednotkou IMU zaručující plynulou aktivaci – sleduje trakci zadního kola a zvyšuje hnací sílu na silnici i v terénu. 3stupňový systém řízení trakce k zamezení zvedání předního kola poskytuje požadovaný zdvih předního kola a náklonové ABS dodává plnou jistotu při brzdění. Připraveny jsou čtyři výchozí jízdní režimy, URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD, ale můžete si je plně přizpůsobit pomocí 2 režimů USER a nastavit úrovně výkonu motoru, brzdění motorem a HSTC podle vlastních preferencí.
Dvouspojková převodovka
Můžete si vybrat motocykl Africa Twin Adventure Sports ES se šestistupňovou převodovkou DCT, která zaručuje plynulé a okamžité automatické řazení nahoru i dolů, což je skvělé pro jízdu na dlouhé vzdálenosti. Prošla modernizací, takže působí přirozeně při startu a je plně přizpůsobitelná při nízkých rychlostech a řazení. Řadicí tlačítka nabízejí manuální ovládání a stisknutí spínače G (na displeji TFT) snižuje prokluz spojky, což zvyšuje trakci a citlivost zadního kola při jízdě v terénu.
Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports 2022
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.