Honda CRF1100L Africa Twin DCT Showa EERA 2024
Vyladěná k dokonalosti
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Barva: | Červená |
Objem: | 1 084 ccm |
ŘP: | A |
Typ: | Touring, Adventure |
Objem: | 1 084 ccm |
Výkon: | 75 kW |
ŘP: | A |
Točivý moment: | 112 Nm |
Spotřeba paliva: | 4,9 l/100 km |
Emise C02 (g/km): | 112 g/km |
ABS System: | Náklonové dvoukanálové s IMU a vypínatelným ABS na zadní brzdě |
Objem nádrže: | 18,8 l |
Kompresní poměr: | 10,5:1 |
Motor: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Přední brzdy: | Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS |
Zadní brzdy: | Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu |
Přední zavěšení: | převrácená teleskopická vidlice kartridžového typu Showa 45 mm s hydraulickým nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 230 mm |
Zadní zavěšení: | monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí a útlumu, dráha osy kola 220 mm |
Velikost přední pneumatiky: | 90/90 - 21M/C 54H (bezdušové) |
Velikost zadní pneumatiky: | 150/70 - R18 M/C 70H (bezdušová) |
Pneu: | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Rozměry (D × Š × V): | 2334 X 961 X 1391 mm |
Typ rámu: | Ocelový částečně dvojitý kolébkový rám |
Světlá výška: | 250 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 226 kg |
Výška sedla: | standardní výška 870 mm / snížená poloha 850 mm (možnost dokoupit nižší 825 mm, nebo vyšší 895 mm sedlo) |
Spojka: | vícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni, hliníková antihopingová spojka |
Převodovka: | 6stupňová manuální se stálým záběrem |
Položka byla vyprodána… |
Nadupanější jízdní vlastnosti
Točivý moment zvládne jízdu blátem. Je také zárukou okamžité akcelerace potřebné pro bezpečné předjíždění, zejména ve dvou a při plném zatížení. Kapalinou chlazenému dvouválci s rozvodem OHC jsme tedy přidali 7 % navíc a k tomu ještě mnohem vyšší výkon odspodu a ve středním pásmu otáček. Díky vyššímu kompresnímu poměru, novému časování ventilů a modernizovanému sání a výfuku nedochází ke ztrátě výkonu – maximálně 75 kW (101 hp) – s přesnou odezvou a zpětnou vazbou elektronického ovládání plynu.
Pro překonávání limitů
Při jízdě v terénu jde o to najít rovnováhu, abyste mohli jet naplno. Přesně to tento podvozek zaručuje. Receptura je dokonalá: lehký ocelový rám, hliníková kyvná vidlice inspirovaná modelem CRF450R a přišroubovaný pomocný rám poskytují správnou tuhost a zpětnou vazbu pro správnou trakci. Zavěšení Showa s dlouhým zdvihem – vpředu 230 mm a vzadu 220 mm – s aktualizovaným nastavením tlumí nerovnosti terénu a zaručuje úctyhodnou světlou výšku 250 mm, která umožňuje překonávat překážky. Pro přesné nastavení je zadní tlumič pracující se systémem Pro-Link plně nastavitelný pro kompresi a tlumení při roztažení. Nyní je k dispozici nová verze modelu Africa Twin s elektronickým zavěšením.
Pro každé dobrodružství
Model Africa Twin je vybaven elektronikou, která jízdu zpříjemňuje a zvyšuje její bezpečnost. Bez ohledu na trasu. Systém kontroly trakce Honda se 7 úrovněmi – řízený jednotkou IMU v 6 osách – sleduje trakci zadních kol a plynule zvyšuje hnací sílu na silnici i v terénu. 3stupňový systém řízení trakce k zamezení zvedání předního kola poskytuje požadovaný zdvih předního kola a náklonové ABS dodává plnou jistotu při brzdění. Připraveny jsou čtyři výchozí jízdní režimy, URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD, navíc v režimu USER můžete nastavit plně uživatelský režim, a to ve všech parametrech.
Honda CRF1100 Africa Twin 2022
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.